Bulwar Filadelfijski latem

Witajcie kochani! Pogoda się dziś zepsuła i to na całego. Dlatego wrzucam wspomnienia z końcówki wakacji. Udało się złapać ostatnie promyki słońca. Korzystając z odpowiedniej aury strzeliłam parę fotek.







 Wybrałyśmy się z kumpelą na spacer bulwarem wzdłuż naszej Wisełki. Ostatnio miasto odremontowało starą część bulwaru i zmiany są ogromne. Oczywiście na lepsze. Prócz coraz bardziej popularnych ścieżek zdrowia jest miejsce na grilla a nawet boiska, do badmintona i piłki plażowej. Wrażenie robią niesamowite, ale coś mi się zdaje, że będzie ciężko się do nich dostać, bo mają wzięcie :)







 Ostatnio kupiłam sobie okulary przeciwsłoneczne. Bardzo długo szukałam odpowiednich. Aż w końcu udało mi się znaleźć wymarzone. Ktoś powiedział mi, że wyglądam w nich jak mucha. A mnie tam się podobają:)A Wam?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz