Kolorowanki dla dorosłych

W końcu upragniony dzień wolny od pracy. Postanowiłam przeznaczyć go na wypoczynek bardziej odprężający.Dla mnie listopad i grudzień w pracy, to bardzo ciężki okres, dlatego potrzebuję sprawdzonych sposobów na odstresowanie. Jednak czasem warto zmieniać swoje przyzwyczajenia.

Parę dni temu w trakcie zakupów spotkałam osławione już kolorowanki antystresowe. Kierując się  pozytywnymi opiniami w internecie postanowiłam jedną zakupić. Jako, że od zawsze uwielbiałam kolorować, pomyślałam, że sprawi mi ogromną frajdę. A jeśli przy okazji odstresuje, będzie super.




Koleżanka zaproponowała, żebym zakupiła dodatkowo cienkopisy, gdyż kolorowanka zawiera wiele bardzo maleńkich elementów. Seria kolorowanek zawiera kilka pozycji. Ja jednak na początek kupiłam jedną. Wygląda tak:





Kupując tę kolorowankę, nie spodziewałam się że będzie tak wciągająca. Przesiedziałam nad nią cały wczorajszy wieczór i niezwykle umiliła mi czas. To naprawdę świetna zabawa, trochę taki powrót do dzieciństwa. Kolorowanka, faktycznie zawiera bardzo dużo maleńkich elementów. Nie wyobrażam sobie kolorować ją kredkami. Musiałabym co chwilę je ostrzyć.




Zatem, w tak pochmurny dzień jak dziś, będzie doskonałym pomysłem na przyjemny wieczór. Idę kolorować a Wam życzę miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz