Mandale - świetnym sposobem na relaks

A ja dalej zawzięcie koloruję.
Od kiedy zakupiłam kolorowanki, muszę stwierdzić, że są fantastycznym sposobem by się odstresować i zrelaksować. Korzystając z wczorajszego dnia wolnego umiliłam sobie dzień kolorując. To niesamowicie wciąga.





Jak już wcześniej opisywałam tutaj kolorowanki zawierają mnóstwo drobnych elementów, na których trzeba się skupić, pilnować, by nie wyjechać za linię. Skupienie przy tym pomaga odgonić stresujące nas myśli a w dodatku to świetna zabawa. Taki trochę powrót do lat dzieciństwa. Polecam wszystkim!

 
Ostatnio zaraziłam nimi koleżanki z pracy. Są podobnego zdania, a w dodatku doszły do wniosku, że koszt takiej mandali to rozbój w biały dzień. Kosztują one zaledwie 3,99 zł w sklepach Auchan.


Pogoda w Toruniu nie rozpieszcza. U nas nieprzyjemne i zimne wietrzysko. Perspektywa wieczornego spotkanie trochę mi poprawia humor. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie poniedziałkowe poranki to migrena z totalną niechciewajką. Dlatego siadam z zaparzonym rumiankiem i moją mandalą a Wam życzę uśmiechu na twarzy.


Zapraszam także na mojego instagrama, gdzie możecie śledzić moje postępy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz