O mnie

Witam wszystkich. Tytułem wstępu...cosik o mnie. Mam na imię Gosia 30+  Chwilami się cieszę a chwilami popadam w depreche. Jak ten czas czmycha! Jakby go kto gonił! Ino po co. Niby fajnie by było żyć wiecznie, jednak ja chyba bym nie chciała. Bo i po co? Jeśli życie przeżyje się odpowiednio to i starość nie jest straszna.



Dla mnie moją radością jest taniec, blogowanie i robótki ręczne szczególnie haft krzyżykowy. I z tego miejsca zapraszam na swojego drugiego bloga właśnie poświęcony mojemu hafciarskiemu hobby --> Sajowe Hafciarstwo
Kolejnym hobby jest taniec. Przez 6 lat tańczyłam taniec orientalny. Później dla poszerzenia wiedzy i umiejętności ale i dla rozmaitości przerzuciłam się (całkiem niedawno) na balet. Taniec i wszelka aktywność rekreacyjna to mój żywioł. W zimie trochę ciężej się ruszyć z domu, częściej mnie łapią kontuzję. No właśnie...kontuzje...nie wspomniałam o mojej rocznej przerwie, właśnie z powodu nieszczęsnych kontuzji. Ale to już za mną , nie ma co wspominać tego co było.






Wspomniałam, także o blogowaniu. Lubię pisać, jednak lubię pisać przemyślane posty. Chciałabym trzymać się wtedy jednego tematu, ale moje myśli jak zwykle skaczą z tematu na temat. Czasem piszę pod wypływem chwili, pewnych emocji, które powodują że mogę wypisywać głupoty. No cóż to właśnie Ja!








Zatem witam wszystkich, zapraszam do odwiedzania, obserwowania i komentowania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz