Paznokietki

Po niezwykle ciężkim tygodniu, korzystając z dnia wolnego postanowiłam dla odmiany zrobić coś na siebie. Wczoraj dostałam paczkę z Avonu i od razu przetestowałam jeden z nowszych lakierów do paznokci.






Bardzo lubię malować paznokcie, jednak przy mojej pracy bardzo szybko odpryskuje i musiałabym malować codziennie.



Nie zawsze jest na to ochota, czas a przede wszystkim koszty.
Jednak mimo to, maluję zawsze, chociażby bezbarwnym, ale lakier musi być!



Udanego weekendowego lenistwa!

5 komentarzy:

  1. Fajny kolorek :) ja się zaczęłam w ombre na paznokciach ostatnio bawić :D

    (obserwuję :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zdecydowanie fanką lakierów na paznokciach. Stawiam jednak na klasyczną czerwień, bądź delikatne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się nie podoba :P
    Wole matowe lakiery.

    OdpowiedzUsuń