W owczym pędzie

Do dzisiejszego wpisu zainspirowała mnie moja imienniczka z blogu Ze szminką na ustach
Ileż to tragedii miało miejsce w ostatnich latach... i ileż to razy po nich na fc pojawiał się komunikat o zmianie zdjęcia profilowego w imię solidarności z ofiarami. Zmiana zdjęcia nie da nam nic poza naszym lepszym samopoczuciem. Ale nie o tym dzisiaj chciałam pisać....




Po ostatnich zamachach we Francji także pojawił się podobny komunikat i jak nic, bardzo wiele osób zmieniało w owczym pędzie profilowe. Nie rozumiem tylko po co... Wyjaśnijcie mi łopatologicznie, proszę...
Dzisiejsze popołudnie... świat w akcie solidarności uczcił minutą ciszy. Godzina 12:00, jeden z hipermarketów, ogłoszony komunikat z megafonów, by stanąć, by zamilknąć, by uczcić... a ja tęsknym wzrokiem, pełnym nadziei, wypatrywałam chociaż jednego klienta, który by się zatrzymał...chociaż jednego....nie znalazłam...nawet jednego... Więc, po co?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz