Wiara we własne siły

Wygrzebałam w  czeluściach swoich nieopublikowanych postów jeszcze letni ale jak zawsze aktualny. Taki weekend jak ten to ja poproszę już na zawsze! Uwielbiam pierwsze dni wiosny. Dziś wybrałam się na RODOS. Czyli Rodzinne ogrody działkowe otoczone siatką :) W końcu po zimie wygrzałam się na słoneczku z książką na kolanach popijając kawkę. W takich chwilach człowiek zapomina o wszelkich zmartwieniach dnia codziennego.





Jeszcze wczoraj martwiłam się o pracę i inne sprawy, dziś moje podejście jest dużo znacznie optymistyczne. Aż trudno uwierzyć, że parę cieplejszych promyków słońca może tak drastycznie podnieść wiarę w absolutnie wszystko. Czuję jak wzrasta energia, moje ambicje są dużo bogatsze a humor o wiele lepszy. Miałam wiele rzeczy zaplanowane, czas przystąpić do ich realizacji.


Z tejże okazji, pytam się: kto jest z Torunia? Chętnie poznam torunianki :) A Wy jak wypoczywacie? Miłego końca weekendu i udanego, spokojnego tygodnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz