DKMS - Akcja Rejestracji Potencjalnych Dawców Szpiku

Parę tygodni temu wzięłam udział jako wolontariusz w rejestracji potencjalnych dawców szpiku kostnego. Od zawsze popierałam tego typu akcje a ponieważ ze względu na moją niedowagę nie mogę być dawcą postanowiłam wspomóc inaczej.



Akcja odbyła się w moim miejscu pracy. Cieszę się, że moja firma popiera takie akcje. Są one niezwykle ważne, by osoby chore nie czuły się osamotnione w walce z rakiem i aby szybciej znaleźć potencjalnego dawce.

Akcja trwała dwa dni. Spędziłam tam przyjmując zapisy po kilka godzin i nie żałuję tego czasu.



Spotkałam wiele przesympatycznych osób, a ku mojej wielkiej radości bardzo dużo osób się zapisało. Mimo zmęczenia, te dwa dni uznaje za bardzo radosne i każdemu polecam wolontariat w jakiejkolwiek postaci. Razem możemy więcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz