Lakier do paznokci Avon Glow

Dziś przychodzę do Was z recenzją lakieru jaki zakupiłam pewien czas temu Avon Glow pro+
w kolorze arabskiej purpury.



Kiedy ujrzałam go w katalogu Avonu od razu doszłam do wniosku że to coś dla mnie. Bardzo lubię żywe kolory, tym bardziej, że cena była bardzo przystępna bo zapłaciłam za niego zaledwie 5,99zł.




Lakier ma pojemność 10ml. Ma dość cienki pędzelek. Mi osobiście bardzo przypasował, ale z wielu czytanych przeze mnie recenzji zauważyłam że tego rodzaju pędzelki nie mają wiele zwolenniczek.
według mnie lakier bardzo ładnie rozprowadza się po płytce i to w zasadzie były by wszystkie jego zalety.



 Ma niezwykle rzadką konsystencję. Pozostawia sporo smug. Żeby lakier był rozprowadzony równomiernie, należy położyć kilka jego warstw. I niestety bardzo długo schnie i szybko odpryskuje. Mi bez utrwalacza wytrzymywał zaledwie jeden dzień.
 
Mimo tych wad ma ładny połysk, w kolorze można się rozkochać. Jeśli ktoś potrzebuje ładnych paznokci na jeden wieczór i jest cierpliwą osobą mogę mu polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz