Lakier Gel Finish - odcień Very Berry


Odcień very berry 

 Ostatnio dostałam w prezencie od firmy lakier z serii Gel finish o odcieniu Bery Berry.  Nie miałam ani jednego lakieru z tej serii, więc bardzo ucieszyłam się z takiego prezentu.

Co o nim sądzę?
Ma dość nietypowy kolor. To jest coś pomiędzy czerwienią a różem. Wystarczy jedno pokrycie, aby ładnie wyglądał bez żadnych smug. Dziś mam go na sobie drugi dzień i jeszcze nie widać odprysków.

 

Lakier bardzo ładnie rozprowadza się po płytce. Cieniutki i miękki pędzelek pozwala na precyzje malowania. Szybkie schnięcie ma tutaj ogromny u mnie plus.
Konsystencja jest dość rzadka, ale nie rozpływa się sama po płytce.




Lakier na płytce ma ładny, intensywny kolor, mimo, że położyłam tylko jedna warstwę; a przede wszystkim nadaje ładny połysk, co ja w lakierach bardzo lubię.
Szczerze go polecam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz