Woda pokrzywowa Kulpol na porost włosów

Jak zapewne wiele z Was, także i ja marzy o pięknych, długich włosach. Moje stałe czytelniczki znają moją historię włosową i nieprzyjemną przygodę spalenia moich włosów przez fryzjera....Miałam prawie wymarzoną długość włosów bo sięgały mi już ponad łopatki. W listopadzie zdecydowałam się na ich drastyczne skrócenie a raczej konkretne cięcie. Od tamtej pory jestem na etapie zapuszczania. A jak mi idzie oceńcie sami.

To zdjęcia prosto od fryzjera listopad 2015


A to fotka z wczoraj :) 8.02


26.08.2016





Co stosuję?
W zasadzie niewiele. Przed ścięciem często używałam popularnej wcierki Jantar.

 Jantar jest wspaniałą wcierką. przy systematycznym stosowaniu włosy są naprawdę zdrowe, mocniejsze a przede wszystkim szybko rosną. U mnie przy stosowaniu tej wcierki rosły ok 2 cm. Wcześniej ok 1cm. Więc różnica jest znacząca.  Dlaczego więc zostawiłam Jantara? Miała trzy zasadnicze wady. Po pierwsze przetłuszczała mi włosy. A po drugie kłopotliwa aplikacja. Jantar znajduje się w szklanej buteleczce i trzeba zawartość przelewać to innego pojemniczka z dyfuzorem...i po trzecie w pierwszym tygodniu stosowania wypadały mi włosy.


Po przymusowym ścięciu postanowiłam przetestować coś innego. Wybór padł na wodę pokrzywową firmy Kulpol. I jestem z niego bardzo zadowolona. Ponieważ u mnie w Toruniu jest trudno dostępna, kiedy znalazłam ją w hurtowni od razu wzięłam 3 butelki. Szczególnie że miała dyfuzor..



Producent obiecuje:
Płyn zmniejszający przetłuszczanie włosów. Zawiera naturalny sok z pokrzywy wzbogacony aminokwasami. Pielęgnuje włosy, zmniejsza ich przetłuszczanie, działa kojąco i odświeżająco na skórę głowy.



Wcierkę jest dość trudno dostępna w Toruniu. Jednak bez problemów można zamówić ją internetowo. Ceny oscylują 5-7zł. Możemy także znaleźć ją w dwóch wersjach, jedną w plastikowej buteleczce z dyfuzorem, drugą zaś bez.


Ma niedrażniący, bardzo przyjemni zapach. Konsystencja jest wodnista. 

 Skład: Alcohol, Water, Succus Urticae, Fragnace, Monosodium L-Glutamate, PEG 40-Hydrogenated Castor Oil
Jej nieskomplikowany skład ułatwia wnikanie do głębszych partii skóry.



Jak zadziałała u mnie?


Nie podrażniła mi skóry, czego z początku bardzo się obawiałam. Nie przetłuszcza, ani nie przesusza. Nadaje włosom już u nasady połysku. Wyglądają na bardzo zdrowe i nie wypadają na żadnych etapie stosowania wcierki.
Bardzo podoba mi się w niej to, że włosy faktycznie szybciej rosną i znacznie się zagęszczają. Wydaje mi się także, że są silniejsze.



Także szczerze polecam. Cena naprawdę jest przystępna a jakość bardzo wysoka.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz