Odchudzanie na Sylwestra

Każda z nas chce wyglądać jak najlepiej na sylwestrowej zabawie. Z kolei, nie oszukujmy się, która chce rezygnować z pyszności na świątecznym stole...? Jak pogodzić te dwie zupełnie różne sprawy?
Im szybciej zbliża się Sylwester, tym mniej czasu zostało. Zatem....

Walkę o ładną sylwetkę czas zacząć już teraz! 


  • Unikaj głodówek



Dwa tygodnie wprawdzie to dość mało czasu, dlatego błagam Cię - nie rzucaj się na głodówki! Nie dość, że to nie zdrowe i niebezpieczne, to w rzeczywistości. Kilogramy wprawdzie spadną, ale równie szybko powrócą. Czy nie lepiej sprawić tak, aby spadły i już nie wróciły? Ale żeby schudnąć, trzeba jeść. Tak, tak, dobrze czytasz...trzeba jeść. Zwiększ ilość spożywanych posiłków do min. 5, ale zmniejsz ich kaloryczność. Korzystaj z małych i ciemnych talerzyków. Oszukują nasz mózg zmniejszając apetyt.

  • Zmień dietę

I wcale nie mam na myśli tych wszystkich krążących w internecie diet. Odstaw całkowicie fast foody i wszelkie napoje gazowane i słodzone. Możesz żyć bez nich. To tylko sam cukier i chemia. Ogranicz spożywanie słodyczy. Zacznij jeść więcej warzyw i owoców. Zawierają mnóstwo błonnika (zapycha nam żołądek), witamin i potrzebnych minerałów. Postaw na owsianki. Mieszanka studencka z płatkami owsianymi jest niezwykle smaczna i sycąca. Znacznie zmniejsza także apetyt na słodycze.
Wyrzuć z menu tłuste jedzenie. Przestaw się ze smażenia na głębokim tłuszczu na gotowanie na parze. Odstaw kawę. Zamiast niej zacznij na czczo pić wodę z cytryną. Wspaniale pobudza organizm, oczyszcza organizm z toksyn i wspomaga odchudzanie.



  • Aktywność fizyczna!
Nie mam tutaj na myśli zapisania się na siłownie i wypruwania sobie żył na bieżniach czy innych przyrządach. Zamień wóz na bus, lub na rower. Jeśli masz blisko do pracy/szkoły to zacznij chodzić pieszo. Zapomnij o windzie. Idź schodami. Zamiast spędzać wieczór przed komputerem, idź na spacer. Nie ma nic przyjemniejszego niż wieczorny spacer.
Jeśli natomiast masz do zrzucenia więcej kilogramów, półgodzinne cardio 2-3 razy w tygodniu znacznie zwiększy ilość utraconych kilogramów.


  • Pij wodę

Zdrowa woda życia doda. Wspaniale nawadnia organizm,  oczyszcza organizm z toksyn, zmniejsza apetyt.

  •  Motywacja

I taka motywacja ode mnie... moja fotka z wakacji.




Powodzenia i piszcie o swoich rezultatach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz